• G A R A N T I E •
Natuurlijk doen we er alles aan om jouw bestelling in de best mogelijke conditie bij jou aan te laten komen. Toch kan het voorkomen dat er iets onverwachts gebeurt tijdens transport of dat er iets anders aan de hand is waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Volgens de regels van de wet ben je verplicht binnen 2 maanden na constatering van het gebrek, hiervan melding te maken. Als het gebrek binnen de garantie valt zal Knetter kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
• K L A C H T E N •
Soms gaat het anders dan de bedoeling is.... Heb je een klacht, laat het ons weten. Wij handelen behandelen klachten zelf. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@knetteronline. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht ergens anders nog niet in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.